Pokud máte potíže se službou, kterou jste zaplatili prostřednictvím Platební SMS, audiotexového hovoru nebo m-platby, nebo máte dojem, že vám byla tato služba naúčtována neoprávněně, můžete uplatnit reklamaci prostřednictvím ONLINE FORMULÁŘE
Pro reklamaci je nutné znát alespoň základní informace o zakoupené službě a jméno/název Poskytovatele uhrazené služby (v případě Platebních SMS a audiotexového volání si připravte telefonní číslo, na které byla zpráva či hovor uskutečněny. V případě m-platby je vhodné znát jméno obchodníka. Tyto detaily snadno zjistíte u svého operátora (odkaz na Za jakou službu jsem zaplatil)
Formulář vás provede reklamací a zároveň ji odešle přímo na poskytovatele služby. V našem KATALOGU SLUŽEB si rovněž můžete dohledat kontaktní informace přímo na obchodníka a spojit se s ním telefonicky nebo e-mailem.
Služby, které můžete uhradit prostřednictvím mobilních plateb, neposkytuje váš operátor ani značka Plať mobilem. Poskytovatelé těchto služeb mají s operátory smlouvy, které technicky umožňují jejich úhradu přes mobilní telefon. Za samotný obsah však ručí právě jejich poskytovatel, nikoliv operátor. Pokud narazíte na podezřelé služby provozované pod značkou Plať mobilem, DEJTE NÁM O TOM VĚDĚT
NAPIŠTE NÁM a celou situaci prověříme přímo s poskytovatelem.