plať mobilem

Informační portál o službách Premium SMS, Audiotex a platební brána m-platba

Jak postupovat při reklamaci služby

Pokud máte potíže s některou ze služeb za které jste zaplatili Plať mobilem (volání nebo SMSkování na zpoplatněná čísla či platební branou), uplatněte reklamaci u poskytovatele služby. Abyste na nic nezapomněli, můžete využít náš formulář umístěný ke stažení zde. Pokud vaše reklamace není vyřízena ve lhůtě k tomu určené, informujte  Asociaci Provozovatelů Mobilních Sítí (APMS). APMS určuje pravidla pro poskytovatele a uživatele služeb Plať mobilem a pomůže vám s vyřešením vaší reklamace.

Kdy reklamovat služby hrazené přes Plať mobilem

Reklamovat služby můžete z těchto důvodů:

před poskytnutím služby jste nebyli informováni o ceně služby
poskytnutá služba je nezákonná
využití služby je neúměrně prodlužována a tím narůstá i cena za využití služby
slíbená výhra vám není doručena
odhlášení z předplatné služby zasláním SMS s textem STOP je ignorováno poskytovatelem služby

Kde můžete reklamovat služby hrazené přes Plať mobilem

Reklamaci uplatněte vždy u poskytovatele služby.

Pokud nemáte potřebné informace o poskytovateli

U platebního příkazu přes Audiotex (volání) nebo Premium SMS (SMSkování) na zpoplatněná čísla - zadejte telefonní číslu služby do našeho Vyhledávače čísel, kde získáte kontakt pro uplatnění vaší reklamace.
U platebního příkazu přes m-platbu (platební bránu) naleznete kontak pro uplatnění reklamace v internetové samoobsluze vašeho mobilního operátora.

Nezapomeňte v reklamaci uvést:

  • způsob úhrady (Premium SMS, Audiotex, m-platba);
  • číslo, na které jste volali, nebo posílali zpoplatněnou SMS;
  • vaše telefonní číslo, ze kterého byl zadán příkaz k platbě;
  • datum a čas platby;
  • službu či zboží, které jste nakupovali;
  • co požadujete;
  • vaše kontaktní údaje pro řešení reklamace;

Jak nás kontaktovat, pokud vaše reklamace nebyla vyřešena včas?

Zašlete nám kopii vaší komunikace s poskytovatelem na e-mailovou adresu platmobilem@apms.cz