Jak postupovat při reklamaci služby
Pokud máte potíže s některou ze služeb za které jste zaplatili Plať mobilem (volání nebo SMSkování na zpoplatněná čísla či platební branou), uplatněte reklamaci u poskytovatele služby. Abyste na nic nezapomněli, můžete využít náš formulář umístěný ke stažení zde. Pokud vaše reklamace není vyřízena ve lhůtě k tomu určené, informujte Asociaci Provozovatelů Mobilních Sítí (APMS). APMS určuje pravidla pro poskytovatele a uživatele služeb Plať mobilem a pomůže vám s vyřešením vaší reklamace.
Kdy reklamovat služby hrazené přes Plať mobilem
Reklamovat služby můžete z těchto důvodů:
před poskytnutím služby jste nebyli informováni o ceně služby
poskytnutá služba je nezákonná
využití služby je neúměrně prodlužována a tím narůstá i cena za využití služby
slíbená výhra vám není doručena
odhlášení z předplatné služby zasláním SMS s textem STOP je ignorováno poskytovatelem služby
Kde můžete reklamovat služby hrazené přes Plať mobilem
Reklamaci uplatněte vždy u poskytovatele služby.
Pokud nemáte potřebné informace o poskytovateli
U platebního příkazu přes Audiotex (volání) nebo Premium SMS (SMSkování) na zpoplatněná čísla - zadejte telefonní číslu služby do našeho Vyhledávače čísel, kde získáte kontakt pro uplatnění vaší reklamace.
U platebního příkazu přes m-platbu (platební bránu) naleznete kontak pro uplatnění reklamace v internetové samoobsluze vašeho mobilního operátora.
Nezapomeňte v reklamaci uvést:
- způsob úhrady (Premium SMS, Audiotex, m-platba);
- číslo, na které jste volali, nebo posílali zpoplatněnou SMS;
- vaše telefonní číslo, ze kterého byl zadán příkaz k platbě;
- datum a čas platby;
- službu či zboží, které jste nakupovali;
- co požadujete;
- vaše kontaktní údaje pro řešení reklamace;
Jak nás kontaktovat, pokud vaše reklamace nebyla vyřešena včas?
Zašlete nám kopii vaší komunikace s poskytovatelem na e-mailovou adresu platmobilem@apms.cz